Yandex.Metrica

SUHAN KAPILARINI BASINA AÇTI

Kuşadası’nın ve Türkiye’nin gündeminden bir an olsun düşmeyen Suhan A.Ş Kuşadası’nda yapmış olduğu 5 yıldızlı Suhan 360’ın kapılarını basına açtı.

Birbir.net.tr | Hosting'te 1 Numara
Reklam

Türkiye’nin ve Dünyanın çeşitleri yerlerinde birbirinden değerli ve başarılı işlere imza atan Suhan A.Ş turizm cenneti olan ve Türkiye’nin ilk turizm şehri olarak bilinen Kuşadasın’da 5 yıldızlı bir işletmeyi hayata geçirdi. Değişik bir konsept çalışması ile işletmelere  fark atan ve isminde de belirtildiği  gibi nereden bakılırsa bakılsın denizin her türlü güzelliğini gören tasarımla Suhan 360 görücüye çıktı.

144 odası bulunan ve bu odalardan 4’ü kral 2’si ise engelliler için hazırlanmış. Kuşadası’na ve Ege turizmine yeni bir heyecan getirecek olan Suhan 360 Hotel ve Spa otelcilik anlayışına yeni özellikler ekleyerek müşterilerine hizmet vermeye hazır.

Geçtiğimiz aylarda Akdeniz Fokların yuvası olduğu ortaya atılmış, Kuşadası’nın kendine özgün bitkilerinin bulunduğu söylemleri ile birlikte  Kuşadası Halkı, Kuşadası Hayvan severler ve Kuşadası’nda doğa severler Suhan A.Ş’nin inşaat alanına giderek tepkilerini dile getirmiş birer basın açıklamalarında bulunulmuştu. Bu tepkilerin Kuşadası gündeminde epey yer edindi. Kuşadası basını ile sabah kahvaltısında buluşan ve söylemlerin yanlış olduğunu anlatmaya çalışan Suhan 360 otel yönetimi Kuşadası basının tüm sorunlarını içtenlikle cevapladı.

Suhan A.Ş yönetim kurulu başkanı Can Öğütçü, kötü bir başlangıç yaptıklarını ve bu kötü başlangıcın bir an önce sulh bulması ve kendilerini iyi bir şekilde ifade edemediklerini basın kahvaltısında açıkladı. Suha A.Ş Yönetim kurulunda bulunan çalışma arkadaşlarını tek tek tanıtan Öğütçü konuşmasında “Üst düzey getirmek istiyoruz. Kongre merkezi açıldı bende bu kongre merkezinden çok şey bekliyorum. Fakat gördüğüm kadarıyla çok iyi de pazarlanmıyor. Bu kongre merkezine göre üst düzey oteller yok. Çoktan beri de doğru dürüst bir yatırım da yapılmamış Kuşadası’na. Ben buraya normalde 40-50 oda ilave edebilirdik. Ama onun yerine  standart odalarımız en küçüğü 35m² ile üst düzey müşteriyi de çekebilmek. Kaldı ki Efes ve Kuşadası Limanı hepimiz için bir nimet. Buraya üst düzey müşteri de gelmekte. Bizde onlara hitap etmek için yapılmıştır” diyen Can Öğütçü 144 odası olduğunu ve işletmesinin kolay olacağını dile getirdi.

ÖĞÜTÇÜ “ ÖNDER KAMPİNGİ’DE ALDIK”

Önder Camping ve Önder Otelini de satın aldıklarını belirten Suhan A.Ş Yönetim kurulu başkanı Can Öğütçü “Önder Camping ve Oteli almamızın sebebi sevdiğimizden veya bir başka şeyden değil. O aile kendi aralarında ki paylaşımı yapabilmesi için            Camping’i alıyorsanız burayıda almanız gerekmektedir dediler bizde aldık. Şuan birkaç çalışma projelerimiz var. Önder Campingi de orayı da piyasaya kazandırmayı düşünüyoruz. Görüyoruz ki Kuşadası’nın içinde sinema salonu yok, bir bowling salonu yok veya halkın gidebileceği bir yer yok. Antalya’dan farkı buranın yaz kış canlı bir yer. Çünkü ege’li dışarıda olmayı seviyor. Dışarı çıkmayı seviyor. Antalya da böyle bir şey yok” dedi.

Kahvaltı boyunca gazetecilerle tek tek ilgilenen ve büyük bir dikkatle dinleyen Can Öğütçü Suhan A.Ş’nin gündeme gelen ve epeyce gündem de kalan konuları kurmayları ile içtenlikle cevapladı. Konu ile ilgili Selahattin Çetinkaya “2008 yılında burada bir plan tadilatı ve plan değişikliği  var. Bu plan değişikliğinde de şuan da bizim aşağıda çalışma yaptığımız asansör yerimiz plan değişikliği olarak işaretlenmiş ve asansör yeri olarak belirlenmiştir. Biz o plan değişikliğinde ki kurallara göre biz bu asansör yapımına başlamak için müracaatlarda bulunduk ve belediye ye orada ki hafriyat çalışmalarını ve asansör projesini belediye ye sunduk. Belediye ile görüşmelerimi devam etti. Belediye oranın kamu arazisi olduğu için kamu arazisine ruhsat veremeyeceğine ama bunun hukuki bir zemine oturtup bir çözüm bulmak zorunda olduklarını söyleyip bununla ilgili çalışmalara başladılar. Bakanlığın onayı olduğu için bizde hafriyat çalışmasına başladık. Biz bu çalışmaları başladığımızda engellemeler başladı. Ruhsat almadık. Ruhsat almak için gerekli çalışmaları yaptık. Belediyenin hukuki zemine oturtamaması sonucunda da yapılan toplantı ve görüşmelerden sonra ya kendimize ruhsat vereceğiz veya bu arsayı biz hazineye tekrar devredip hazine size kiralayacak ve ondan sonra size ruhsat vereceğiz” dediklerini söyleyen Çelikel, ardından Kuşadası Belediyesinin kendilerine bile ruhsat veremediğini ve yaptığımız çalışmaları durdurmamızı istediler. Kuşadası Belediyesinin talimatı ile çalışmalarını durduran Suhan A.Ş müracaatların devam ettiğini ve Çevre Şehircilik İl Müdürlüğüne, Turizm Bakanlığına, Mal Müdürlüğüne müracaatlarını yaptıklarını belirttiler.

Yerel ve Ulusal basının gündeminden düşmeyen ve acaba Akdeniz Fok Balıkların yuvasını mı kapattı yoksa öldürdü mü iddiaları ile gündeme gelen otel Çelikel “biz burada ki çalışmaları yaparken, üniversite de hocalar getirdik, dalgıçlar getirdik. Hep deniliyor Ak deniz fok balıkların barınma alanı diye. Bunla ilgili çalışmaları tamamladık bununla ilgili raporla Çevre Şehircilik Bakanlığına hem Tabiat Varlıklarını koruma kuruluna denizliye sunduk. Şuan da bu yazışmalar devam ediyor. Hem Bakanlıkta hem de Kültür Turizm İl Müdürlüğü, Çevre Şehircilik İl Müdürlüğüne ve Tabiat Varlıklarına. Bizim Kuşadası halkı ile sohbetlerimiz de Ak Deniz Fok balığının 8-10 sene önce açıklardan geçtiğini yuvalama alanlarının olmadığını öğrendik. Bu raporları hem belediye ye hem de tüm müdürlüklere de sunduk. Şuan da bu yazışmaların sonuçlarını bekliyoruz. Biz kanunlara aykırı bir iş yapmamak için zaten bu çalışmaları sürdürüyoruz. Hiç kanuni olmayan bir şey yapmadık. Bizim başlangıcımız Kültür ve Turizm Bakanlığının 2008 yılında yaptığı plan değişikliğine istinanen asansör yerini oraya koyarak o asansörün otelin denize ulaşımını sağlayan bir asansör yeri tespit etmiştir. Işığımız bu oldu bizim” dedi. – Türkpostası/Ali Karaman

Etiketler: / / /

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

YORUM YAZ
Yorumlarınız editör onayından geçtikten sonra yayınlanacaktır. Küfür, hakaret, büyük harf ve kişi ve kurumları rencide edici yorumlar onaylanmamaktadır. Yapılan yorumlardan yazarları sorumludur.Kurumumuz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Önceki yazıyı okuyun:
67019
Bahçeli’den bomba koalisyon açıklaması

Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Devlet Bahçeli, gündeme dair bomba açıklamalar yaptı.